lördag 7 juli 2007

Lördag!

Uppe med tuppen igen!
Ja det är ju Alexander som inte vill sova något mer.
Ställde mig på vågen som vanligt, och nu står det stilla igen.. men jag struntar i det, jag har ju resten av livet på mig att ta bort allt. Jag kämpar redan för det och har gjort det sen dag 1 från operationen.
Nu går det ju lite fortare än vanligt det är ju minst 1 kilo i veckan och går det långsamt hinner kroppen med bättre.
Men jag längtar till den dagen då jag är klar. Jag kan redan börja ha kläder som tidigare varit för små. Nu hänger de flesta av mina byxor. Men jag tänker inte handla så mycket nytt... jag har en hel garderob full med små kläder från mitt jojoande.

Idag gifter sig en av mina bästa vänner, jag hoppas allt går bra och jag önskar henne all lycka i världen!

Igår stämplade jag och embossade alla mina stämplar på vanligt a4- papper. Tänkte ta med de papprena till bokhandeln och få dem laminerade så har varje stämpel en egen plats sen. De är ju Ez-mountade
Hoppas att alla mina promarkers inte dröjer så länge nu. Jag hoppas att jag får dem till veckan!
Tänkte lägga upp fler LO´s som jag gjort tidigare så jag har alla upplagda. Sen har jag ju inte fotat alla mina kort som jag tidigare gjort och skickat vid juler, födelsedagar. Varför vet jag inte men nu skall jag bättra mig på den punten.

Det får jag dock göra senare, nu pockar min son på uppmärksamhet och så är det dags för frukost.

Inga kommentarer: