söndag 8 juli 2007

Tråkiga söndag!

Ja det är just vad det är.... och jag har lyckats igen.... mer om det en annan gång.
Men nu känns det som om det är rena rama gravstämmningen här hemma.
Idag blir det en lugn dag med inga måsten, jag blir så stressad av allt så jag inte kan äta och det måste jag ju.

Beställde lite akrylblock som var på rea igår... som tur hade de faktura så jag kan betala dem när jag får pengar nästa gång. Det blev billigare än att beställa på Clas Ohlson. Och då måste man ju såga isär dem. Jag fick en som är 10x15cm och en som var 5x15 cm. De borde duga.... kanske jag skulle leta en mindre nån annanstans med eftersom jag har så många småstämplar. Men så länge iaf.

Så nu hoppas jag på att det blir en spännande nästa vecka med lite roligt i posten.

Ja just det ja.... jag skall mäta mig och fotografera mig på tisdag. Det skall bli skoj för nu ser jag med att det har hänt något på kroppen. Även om det går långsamt så syns det nu.

Inga kommentarer: