torsdag 20 september 2007

Torsdag!

Vill ha ett jobb och helst i går! Måste få nån sysselsättning så jag kommer upp ur det osociala hål man befinner sig i.
Slippa känna sig som en paria i samhället!
Jag har ju lite på gång, hoppas att jag får napp på nått av det!

Längtar som en tok efter lördag! Då är det scrapmara... då kommer man sitta från 13 till 01 eller så länge man orkar och bara scrappar och tävlar små tävlingar där man kan vinna lite smått och gott...
Först tänkte jag skippa tävlingarna och bara göra julkort eftersom jag tänkte skicka iväg ett antal till jul... men jag vet inte om jag vill göra det hela dagen och kvällen...
Jag tar med mig allt så får vi se hur andan ligger... men just det där att få pyssla en hel dag och kväll utan avbrott (jo för att äta dådå).

Håll nu tummarna på att jag får jobb snart!

Inga kommentarer: