lördag 13 oktober 2007

Myspys och födelsedagskalas!

Idag har jag varit hos Nina och firat hennes 29 års dag. Fick börja med att passa baby Jordan lite medans hans föräldrar gjorde lite ärenden... sååå underbart!! Han stackarn hade ont i magen så han ville inte sova... hehe bra för mig eftersom jag då fick ta upp honom och mysa lite med honom *ler*
Sedan hade de Zoya hemma med sina små bebisar...jätte söta var de minsann. Klappade lite på dem med men lät de för det mesta vara ifred med sin mamma.
Fick jättegott fika men dumpade ju så klart på det... ja det var ju en massa socker. Får nog ta å sluta med det.
Jag tänker göra en jättegod smörgåstårta den dagen jag fyller år igen. Då slipper jag nog den tråkiga effekten.

Jobbet då? Jo det går bra men det är ännu så länge utbildning som pågår. Satt en hel dag och medlyssnade med Phillip som gärna lärde mig danska om jag lärde honom svenska... jag kan säga att det blev väldigt mycket svengelska ändå :) Men skam den som ger sig.. jag lyssnar på dansk språkkurs i bilen så jag skall få in ordförståelsen och kunna höra vad de säger när de ringer till mig. Ja jag skall ju sitta på dansk support som svensk/engelsktalande supporttekniker.
Spännande så det förslår men ändå lite stressande med prov efter varje utbildningsdel.

Maten går det sämre med just nu... hemma går det ganska bra att äta men så fort jag kommer utanför dörren så blir det stopp, ungefär som om något lock sätter sig i halsen... Men jag tror att det är en vanesak och att det kommer att förändra sig så fort jag känner mig trygg i det jag gör.
Men tyvärr så går jag ju inte ner fortare för att jag äter mindre... nej jag står stilla eller pendlar uppåt/nedåt..
Men jag hoppas att det kommer sätta fart igen så fort kroppen hämtat sig.




1 kommentar:

Anonym sa...

va bra att det går bra med jobbet... synes ikväll kanske eller ??? Ja när du känner dig trygg så kommer maten fungera också....