lördag 17 januari 2009

Firmafest och annat roligt!

Nu har det gått en vecka sen beskedet, har landat och jag känner mig mer säker och otroligt glad, lycklig, tacksam. Alla känslor man kan ha i det här har jag och fler därtill.

Inte så många som jag berättat för men snart så får alla veta det, det är ju ett besked som är omtumlande och som tar lite tid att smälta.

Annars har veckan varit rolig och som avslutades med firmafest på fredagen, några avslutade kvällen mycket tidigare än andra så att säga. En yngre herre fick släpas ut till en väntande ambulans... Det är svårt det här med spriten för vissa kan man ju säga..

Åkte hem vid 23 snåret efter som jag har lång väg att åka för att komma hem och sova kvar i Ljusdal kändes inte som ett bra alternativ. Jag hade ju båda min killar som väntade hemma på mig om än sovande.

2 kommentarer:

Åsa sa...

Livet värre som vanligt på tp:s firmafester :)
Själv satt man ju hemma med sjukt barn.

Anonym sa...

Men nu blir jag nyfiken.... BERÄTTA!