lördag 10 januari 2009

Long time no see!

Nu har det varit länge sen igen sen jag skrev.
Det har som vanligt hänt massor, och mest på den positiva sidan.

Jag har flyttat och bor nu mitt ute på landet i Bjuråker Hälsingland.
Jag hittade kärleken mitt i allt kaos.
Jag och min lilla buse pendlar till jobb och dagis i Ljusdal ca 4 mil, men det går jättebra!

Jag har börjat på ännu en ny avdelning på jobbet, sliter just nu med en enorm arbetsbörda men jag hanterar det otroligt bra, fast det är stressigt.

Det är klart magen lär väl säga ifrån förr eller senare men så länge jag trivs så klarar jag av det.
Ja vi blir förhoppningsvis fler som jobbar på avdelningen om vi skall fortsätta få fler och fler arbetsuppgifter så här.

Livet går sin gilla gång, vikten står stilla eller pendlar uppåt/nedåt ett par kilo. Det är dags för motionen. Jag har svårt att finna tiden till det, men måste bättra mig om jag skall blir klar nån gång.
Har varit på 18 mån kontroll och fått godkänt på en liten bukplastik. Det sker när det sker, jag vet ju svensk sjukvård fungerar nu, de säger inom 3 månader men de har inte en chans att klara av den tidsramen. Men jag tänker inte tjafsa denna gången det blir när det blir. Jag har annat som är viktigare.
Mer om det kommer när jag är redo :o)

Får se om jag kan börjar uppdatera denna blog lite oftare nu när jag väl kommit till ro och livet lugnat ner sig.

4 kommentarer:

snöstjärna sa...

Ja det tycker jag, ett litet kvällsinlägg innan du går å sover så man hänger med i allt som händer ... KRAM

Åsa sa...

va trevligt med lite inlägg :)

Anonym sa...

Va kul att du uppdaterar bloggen! Och du har flyttat till Bjuråker! Och jag blir ju som vanligt himla nyfiken... ;)

Ha det så bra!
Kram/Cattis

Anonym sa...

ÅH! Ett nytt inlägg.... Det var inte igår. KRAM!