tisdag 7 augusti 2007

Länge sen nu!

Det var länge sen nu sen jag uppdaterade, har suttit och pysslat lite kort och börjat på några LO´s men jag har inte fotat dem än.
Bilder kommer väl så småningom.

Annars så har jag varit och gjort en av mina hemska undersökningar på sjukhuset i Hudiksvall.
Den andra väntar denna vecka. Den skall inte vara lika otäck som den första men det är aldrig roligt när de skall dit bak och glo.
Känner inte av min divertikulit (inflammerad tarmficka) så jag antar att den har läkt ut ordentligt. Men dessa undersökningar måste tydligen göras.

Jag är ändå ganska glad för nu har jag gått ner 14 kilo totalt sen i mitten på maj och jag hoppas att när jag börjar motionera ordentligt att det skall rasa ännu mer. För nu vill jag ju vara smal och kunna leka och busa som jag vill med min lilla gopojk. Kunna göra snögubbar och bygga snöslott till vintern. Allt som jag inte orkat tidigare.

Inga kommentarer: