tisdag 15 januari 2008

8 Månader efter min op!

Idag har det varit ännu en milstolpe. Jag har varit opad i 8 månader och det har faktiskt hänt en hel del ser jag på bilderna.

Nu är det 27 kilo och totalt är det 184 cm som försvunnit på kroppen från halsen och nedåt.

Jag är ganska nöjd men det måste minska på magen mer. Den är fortfarande för stor och rund. Men det kommer ju en buksträckningsop förmodligen senare och då kommer det väl att se bättre ut. Nu har allt förflyttat sig söderut!!!

Annars går allt bra, vi har haft mäklaren på besök som värderatt vårat hus och förhoppningsvis kommer vi att gå +- 0 på affären.
Jag längtar tills den dagen då någon fallit för vår fina hus och köpt det så man kan fixa en lägenhet och börja göra i ordning för det nya livet. Idag fick jag kommentaren att jag strålar, att jag ser lycklig ut igen. Och ja det är jag.. :)

1 kommentar:

angela sa...

Jäklar va det syns att du gått ner i vikt.. Det riktigt strålar om dig :D