fredag 11 april 2008

30 kilos jubileum!

I onsdags hade jag 30 kilos jubileum, jag har nu gått ner 30 kilo av 49. Så nu är det bara 19 kilo kvar till normalt BMI. I övrigt så har jag haft stora problem med biverkningar av medicinen. Jag har mått så illa så jag blev tvungen att åka på akuten för att få nån hjälp. Jag måste ju kunna äta, det är jätte viktigt. Så jag fick en ny medicin mot illamående. Men när jag tog den så orsakade den en ångestknuta i bröstet så jag bröt ihop på torsdagen igen. Det var enbart medicinerna som gjorde det har jag upptäckt... så idag har jag inte tagit min medicin än utan jag tänker ta den på kvällen innan jag går å sover istället. Så kommer eventuella biverkningar på natten.
Och vet ni vad... jag har mått prima idag... inget illamående, ingen ångest. Bara mitt normala jag... jag har till och med varit hungrig. Det gick galant att jobba!!!!
Nu vet jag hur jag skall göra och förhoppningsvis blir allt lättare nu.
Jag har till och med fått tid till kurator nästa vecka! Jag ser livet mycket mer positivt nu!
Håll tummarna nu att jag kan hålla mig stabil nog för att kunna jobba.

Kanske det är dags för lite nya bilder, även om det går sakta i viktnedgången. Jag skall fråga min goa kompis om vi kan göra det till veckan!

Inga kommentarer: