lördag 16 februari 2008

Jobbig vecka!

Denna vecka som gått har varit väldigt jobbig, inte så mycket arbete eftersom Alex varit sjuk hela veckan med hög feber, snuva och hosta. Nu så här i slutet på denna vecka så har även jag drabbats av denna förkylning.

Jag har inte så mycket snuva å sånt än men jag är hängig och febrig. Det känns som någon slagit en planka mitt i plytet på mig.

Igår hade vi träff för danska gruppen. Vi samlades allihopa och åt gott och umgicks. Jag är glad att vi alla har en sån sammanhållning.

På tisdagen så var LJP där och intervjuade oss alla och knäppte lite foton, det är ju ett ovanligt grepp att sätta ett antal svenskar på danska kurs för att sen sitta på kundtjänst eller teknisk support som jag sitter på.

I slutet på veckan var det så dags att ta lite samtal. Jag fick två som gick sådär. Det var väl ganska många svenska ord som slank ut. Men när man är nervös så är det svårt att hitta de rätta orden.

Nu skall jag ta å lägga min lilla buse sen är det täcket, kudden och soffan som gäller... för sen är det ju schlagerkväll... jag skall bara ligga å mysa hela kvällen.

Inga kommentarer: