torsdag 7 februari 2008

Trött!!

Jag är såå trött, onaturligt trött. Jag har nyss fått min b12 spruta så det kan det inte vara.
Eller jag vet ju vad det är... Jag börjar bli less på hela denna situation..


Det är ju komiskt egentligen, vi har gjort slut men kan inte flytta isär. Istället så får man ta tag i Anticimex, Trygg-Hansa, Mäklare. Ringa, bli uppringd.

Samtidigt skall man lära sig att prata danska, komma in i jobbet igen vilket visar sig svårare än vad jag trodde det skulle vara.
Går en dag när allt fungerar helt fint, nästa dag så känns allt som om man får börja om från början igen. Är jag så svår att prata med? Jag vet att det låter lustigt när pratar men jag försöker så gott jag kan...
Tänk om det inte räcker, att kunderna kommer bli sura när de har en svensk som försöker snacka dansk!! Tiden rinner ut... jag har studerat i 12 veckor snart och jag tycker att jag kan mindre och mindre.

Ahhhhhhhhhhhhhhhhhh panik panik....

Märker att kroppens viktminskning tar stryk med.. Nu går det jättesakta. Ner och upp i vikten. Jag har tagit bort mer än 75% av övervikten men jag är ju långt i från nöjd.

Om inte någonting löser sig snart så kommer jag att explodera eller få ett nervöst sammanbrott och få åka plingplång taxi till psyket.
JAG VILL INTE VARA MED LÄNGRE, VARFÖR ÄR JAG INGEN STRUTS SOM KAN STOPPA HUVUDET I SANDEN FÖR????

*spottåfräs*

1 kommentar:

Åsa sa...

Vill bara ge dig en styrkekram... Snart ska du se att det ordnar sig med allt..