onsdag 20 februari 2008

Slut i huvudet!

Jag är såå trött nu när jag kommer hem från jobbet på kvällarna. Men idag så har dagen trots all ångest i morse varit ganska rolig!

Jag valde att sitta själv utan medlyssnare som kan hjälpa mig. Och det var mycket roligare, språkförbistringar till trots.

Jag tänkte att jag lär mig nog bättre så där å så får jag gå å fråga om det är något jag behöver ha hjälp med och det har faktiskt gått bra de gånger jag fått samtal. Jag behöver ju inte direkt skynda mig på när jag skall jobba utan ta allt i min takt... än så länge iaf.

Så ikväll blir det nog lite Harry Potter när busen gått till sängs. Jag tror inte jag orkar med något annat.

Jag hoppas att den här ångesten ger med sig nu... förhoppningsvis handlade den bara om att klara jobbet och inte allt annat som är jobbigt i livet just nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej hitta lite när jag sökte på googel.. jag är oxå operarad 1 november 2004 :) lycka till