måndag 31 mars 2008

Ännu en deprimerande krasch!

Jag jobbade som en tok förra veckan för att kunna åka på min Ålands kryssning helgen som var. Jag behövde verkligen komma bort från allt.
Och det var verkligen bra för mig.. Jag har inte tänkt på alla problem som jag har/haft utan bara roat mig och umgåtts med mina Gävle vänner. Jag har haft så roligt även om plånboken är en aning tom just nu :o)
Idag gick jag till jobbet som vanligt, på mitt vanliga humör. Jag hann jobba ända tills kl var halv elva ungefär då hela livet vände sig upp och ner igen... jag kan säga att jag fick en sån panik och ångest attack att jag inte kunde sluta gråta, anledningen var jobbrelaterad, det tog flera timmar kan jag säga.. mina chefer kommer hjälpa mig till företagshälsovården och få tala med en kurator. Jag är så tacksam att jag har så förstående och hjälpsamma chefer och kollegor. Det har varit en jobbig dag som jag snart kommer avsluta sovandes i min säng. Jag har fått en huvudvärk utan dess like som inte alvedonsupp kunde rå på. Jag får ta en till sedan å sen gå till sängs.. Jag börjar bli utmattad på dessa krascher. Men förhoppningsvis så blir det inte så många flera. Jag kommer att ta med mig mina mediciner (vitaminer) som är flytande till jobbet för att ha dem i kylskåpet och ta före/efter lunchen. Jag måste nog äta mer sånt för att orka mer.

Inga kommentarer: